Benim Can Kırıklarım


Kol kırılır, yen içinde kalır derler. Yen burada giysi anlamına geliyor. Yani kol kırılırsa giysi içinde kalır ve görünmez. (Aile içinde bir hadise olursa, bu aile içinde kalmalıdır, anlamında kullanılır.) Ben de bu sözün tam aksi olarak kolum kırıldığında ve alçıya sarıldığında “benim can kırıklarım var” diye bir post atmış bulundum. Pek çok mesaj aldım akabinde ve bunların çoğu uzun zamandır konuşmadığım arkadaşlar ve tanıdıklardandı. Bir yandan mutlu oldum ama bir yandan da suçlu hisettim kendimi çünkü toplumun bu yoğun ilgisini hakettiğimi sanmıyorum, düşünsenize kolum kırılmış ama tüm kemikler yerli yerinde! (yen içinde)
Ama yaşadıklarımdan asla pişman değilim.En azından çocukluğumdan beri süregelen bir merakım giderildi: Banyoda kaymak, kolun kırılması. Bayılmak konusundaki merakımı da geçen yıl elimde derin bir kesik oluşunca gidermiştim.Kan görme korkum olduğunu da o zaman idrak etmiştim.Gerçi Spartacus’un yarısını gözlerim kapalı izlemiş olmamdan anlamam gerekirdi. Neyse. Sırada yaralanarak ölmek, camdan düşmek vardı tövbe estağfurullah, iç sesim sus!

Hep goygoy yapacak değiliz ya. Biraz da çıkarımlar yapalım, öyle değil mi?
Bakınız, demek ki insanlar bir acınız olduğunda sizinle kolayca iletişime geçiyorlar-bir toplum refleksi olsa da- yani ilgi beklediğinizde kolunuzu alçıya sarıp post atabilir ve yalnızlığınızı az da olsa giderebilirsiniz!

Bu kol kırığı üstüne kitap yazabilirim evet, ancak kabul edersiniz ki durumum pek de elverişli değil şu an. Yine de bu anlattıklarımı yazıya dönüştüren teknolojik imkanlara, yazımı bu konuda tamamen tecrübesiz olmasına rağmen gayet iyi editleyen sol elime teşekkürü bir borç bilirim. Ve hakkında yeterince malzeme çıkarabilirsem,  bir sonraki yazımı sol koluma ithaf edeceğimden şüphe duymayınız. (Hayır, siyasi bir mesaj vermiyorum)
Size gelince, bu gülmecenin arkasında ağrı kesicilerin ve geceleri uyutmayan bir sızının olduğunu bilir ve hakkımda “kolu kırıldığında bile yazmaktan vazgeçmemişti” diye konuşursanız (ben yaralanarak ölmeden mümkünse) bir nebze olsun acılarımı dindirebilirsiniz.

Sevgiler.


Posted

in

by

Tags:

Comments

“Benim Can Kırıklarım” öğesine 2 yanıt

  1. Fusun Esen Avatar

    Geçmiş olsun :((((

    Liked by 1 kişi

    1. tulayakpnrr Avatar

      Teşekkür ederim 🤕

      Beğen

Yorum bırakın